Робота в інтернете


Робота в інтернеті, спектр покрокового


дослідження

         Робота в інтернеті, зараз стала дуже продуктивна і часто використовувана для особистих цілей. Спектр розвитку класифікації "інтернет" різко прогресує, що отже цьому дає повну можливість дізнаватися користувачеві багато інформації.

Етап 1. Для роботи з глобальною всесвітньою павутиною, нам потрібно мати програму.
    
Такі програми часто називають "браузерами", які дають можливість відкривати прикладні веб сторінки і переглядати їх. Також за допомогою різних кодів або конструкторів сайту, можна створювати веб-сторінки з нуля.



Етап 2. Зараз ми перерахуємо види браузерів:
  • Internet Exploerпрограма-браузер, яку розробляла корпорація Microsoft з 1995 по 2015 рік. Входила в комплект операційних систем сімейства Windows
  • Opera веб-переглядач виробництва норвезької компанії Opera Software. Вперше випущений у 1994 році групою дослідників з норвезької компанії Telenor. З 1995 року продукт компанії Opera Software, створеної авторами першої версії браузера.
  • Google Ghrome браузер, що розробляється компанією Google на основі вільного браузера Chromium і движка Blink (до квітня 2013 року використовувався WebKit). Перша публічна бета-версія для Windows вийшла 2 вересня 2008 року, а перша стабільна - 11 січень 2008 року
  • Yandex-  браузер, створений компанією «Яндекс» на основі движка Blink, використовуваного у відкритому браузері Chromium. Вперше був представлений в 2012 році на технологічній конференції Yet another Conference.
  • Mozilla Firefox — вільний безкоштовний веб-оглядач з відкритим кодом, заснований на ядрі Gecko. Після випуску 9 листопада 2004 року версії 1.0 одержав схвальні відгуки від багатьох видань, включно із «Форбс» і «The Wall Street Journal»


Етап 3. Дані перераховані браузера, є самі часто-поширювані і популярними.


Internet Explorer
Opera Solwage
google chrome


Яндекс



mozilla firefox

Основні завдання ПС

  1. Дати користувачу правильну відповідь на введений в рядок пошуку запит і тим самим задовольнити його, щоб не дати приводу скористатися конкуруючої ПС. Для цього в ТОП 10 пошуку повинні бути результати максимально підходять під запит користувача. 

  2. Забезпечити монетизацію трафіку. Тобто в першу чергу видати результат, який сприятиме отриманню прибутку власником сайту, наприклад, за допомогою контекстної реклами.

Як працює пошукова система?



Пошукових систем на сьогоднішній день досить багато. Природно, що в кожній з них пошук побудований на власних алгоритмах, але в загальному принцип роботи пошукових машин досить схожий.

У той момент, коли Ви створили сайт і бот однієї з пошукових систем дізнався про це (в результаті закупівлі посилань або будь-яким іншим способом), він «приходить і починає бродити» по сторінках.

Принцип роботи пошукових роботів базується на виконанні декількох етапів:
  1. Збір даних. За допомогою ботів ПС збирає необхідну інформацію з усіх сторінок ресурсу (тексти, зображення, відео та ін.). Ці процеси починається після запуску сайту і надалі відбуваються за складеним роботом розкладом. Завдяки цьому час від часу відбувається оновлення даних про сторінки на предмет змін. 
  2. Індексація - привласнення кожній сторінці певного індексу, який дозволить проводити швидкий пошук по їх вмісту.
С этого момента Ваш ресурс или некоторые его страницы могут быть отображены на страницах выдачи поисковика по отдельным запросам. Ну а то на какой странице он окажется  зависит от уровня его оптимизации.
З цього моменту Ваш ресурс або деякі його сторінки можуть бути відображені на сторінках видачі пошуковика по окремим запитам. Ну а то на якій сторінці він виявиться залежить від рівня його оптимізації.


Основні принципи ранжирування сайтів в пошукових системах
Для того, щоб Ваш сайт потрапив в ТОП 3, ну або хоча б в ТОП 10 необхідно знати всі основні критерії пошукових систем і намагатися оптимізувати його таким чином, щоб він їм відповідав. Ці критерії можна розділити на дві основні групи:
  • текстові;
  • нетекстові.
  • .

Текстові критеріі ПС

В цьому випадку ранжування сайту грунтується на оцінці якості текстового вмісту сторінок. Робота з ними проводиться на етапі створення семантичного ядра сайту і наповнення його текстовим контентом.


Мається на увазі, що ПС видає на першій сторінці пошуку результати, найбільш відповідні запиту користувача. Тобто їх вміст найбільш точно відповідає необхідним критеріям і має задовольнити його. Також при цьому звертається увага на правильність заповнення титульної фрази (title), опису сторінки (description) і наявність ключового запиту в заголовках (H1, H2 і т. Д.). Про це докладніше Ви дізнаєтеся в окремих статтях.

Нетекстові критері ПС



Робота з ними відбувається після публікації сайту і його індексації. Принципи визначення рейтингу Інтернет-ресурсів на основі нетекстових критеріїв базуються не на оцінці якості їх змісту. Вони містять дещо інші чинники ранжирування сайту - оцінку зовнішнього посилального профілю.
Система працює за принципом обліку кількості посилань на Ваш ресурс, оцінка авторитетності посилаються ресурсів, перевірка реєстрацій в каталогах сайтів.
Можна провести аналогію з висновками про якість певного товару на основі відгуків споживачів, постачальників, продавців і т. Д.


Висновки для тих, хто створює і просуває сайти

Досконально вивчивши принцип работи пошукової системи та відстежуючи нововведення в них, Ви навчитеся створювати сайти, які будуть без проблем потрапляти на перші сторінки результатів пошуку. І найголовніше - вони зможуть довго залишатися на цих позиціях, оскільки в повній мірі будуть відповідати запитам користувачів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога