Електронні таблиці


Excel



 

Заходимj в меню та відкриваемо excel



Ми бачимо інтерфейс excel




    Стандартно в панелі швидкого доступу Excel знаходяться 3 кнопки. Ви можете змінити це кількість і додати ті, які потрібні саме вам.

    Перейдіть в меню «Файл» ⇒ «Параметри» ⇒ «Панель швидкого доступу». Тепер можна вибрати будь-які кнопки, які вам потрібні.

Діагональна лінія в осередках




     Іноді бувають ситуації, коли потрібно додати в таблицю діагональну лінію. Наприклад, щоб розділити дату і час. Для цього на головній сторінці Excel натисніть на звичну іконку кордонів і виберіть «Інші кордону».


Додавання в таблицю порожніх рядків або стовпців







    Вставити один рядок або стовпець досить просто. Але що робити, якщо їх потрібно вставити набагато більше? Виділіть потрібну кількість рядків або стовпців і натисніть «Вставити». Після цього виберіть місце, куди потрібно зрушити осередкам, і ви отримаєте потрібну кількість порожніх рядків.


Швидкісне копіювання і переміщення інформації




     Якщо вам потрібно перемістити будь-яку інформацію (осередок, рядок, стовпець) в Excel, виділіть її та наведіть мишку на кордон, щоб змінився покажчик. Після цього перемістіть інформацію в те місце, яке вам потрібно. Якщо необхідно скопіювати інформацію, зробіть те ж саме, але з затиснутою клавішею Ctrl.

Швидке видалення порожніх клітинок



      Порожні осередки - це бич Excel. Іноді вони з'являються нізвідки. Щоб позбутися від них усіх за один раз, виділіть необхідний стовпець, перейдіть на вкладку «Дані» і натисніть «Фільтр». Над кожним стовпцем з'явиться стрілка, спрямована вниз. Натиснувши на неї, ви потрапите в меню, яке допоможе позбутися від порожніх полів.


Розширений пошук

   
    Натиснувши Ctrl + F, ми потрапляємо в меню пошуку, за допомогою якого можна шукати будь-які дані в Excel. Однак його функції можна розширити, використовуючи символи «?» І «*». Знак питання відповідає за один невідомий символ, а Астеріск - за кілька. Їх варто використовувати, якщо ви не впевнені, як виглядає шуканий запит.

    Якщо ж вам потрібно знайти знак питання або Астеріск і ви не хочете, щоб замість них Excel шукав невідомий символ, то поставте перед ними «~».

створення вибірки



     Якщо ви робите опитування, в якому можуть брати участь тільки чоловіки від 19 до 60, ви легко можете створити подібну вибірку за допомогою Excel. Перейдіть в пункт меню «Дані» ⇒ «Перевірка даних» і виберіть необхідний діапазон або іншу умову. Вводячи інформацію, яка не підходить під цю умову, користувачі будуть отримувати повідомлення, що інформація невірна.


Транспонування інформації з шпальти в рядок

       Досить корисна функція, яка потрібна не так вже й часто. Але якщо вона раптом знадобиться, навряд чи ви будете транспонувати по одній. Для транспонування в Excel є спеціальна вставка.

      Скопіюйте діапазон комірок, який потрібно транспонувати. Після цього клікніть правою кнопкою на потрібне місце і виберіть спеціальну вставку.





     Як приховувати інформацію в Excel



       Не знаю, навіщо це може стати в нагоді, але тим не менше така функція в Excel є. Виділіть потрібний діапазон комірок, натисніть «Формат» ⇒ «Приховати або відобразити» і виберіть потрібну дію.

Об'єднання тексту за допомогою «&»




      Якщо вам потрібно об'єднати текст з кількох осередків в одну, необов'язково використовувати складні формули. Досить вибрати комірку, в якій буде з'єднаний текст, натиснути «=» і послідовно вибрати комірки, ставлячи перед кожною символ «&».

Ускорение ввода сложных слов




       Якщо ви часто вводите одні і ті ж слова, то зрадієте, дізнавшись, що в Excel є автозамена. Вона дуже схожа на автозаміну в смартфонах, тому ви відразу зрозумієте, як нею користуватися. З її допомогою можна замінити повторювані конструкції абревіатурами. Наприклад, Катерина Петрова - ЕП.



                    Більше інформації




        У правому нижньому куті можна спостерігати за різною інформацією. Однак мало хто знає, що, натиснувши туди правою кнопкою миші, можна прибрати непотрібні і додати потрібні рядки.

         
        Загальні відомості про діаграми


     Діаграми використовуються для подання рядів числових даних в графічному форматі, який спрощує розуміння великого обсягу інформації та відносин між різними рядами даних.


     Щоб створити діаграму в Excel, спочатку введіть числові дані на лист. Потім можна побудувати на їх основі діаграму, вибравши потрібний тип діаграми на вкладці Вставити в групі Діаграми.





Знайомство з елементами діаграми

1. область діаграми.

2. область побудови діаграми.

3. точки даних для ряд даних, відмічені на діаграмі.

4. вісь категорій (горизонтальна) і значень (вертикальна), уздовж яких будується діаграма.

5. легенда діаграми.

6. Назви діаграми і осей, які можна використовувати в діаграмі.

7. підпис даних, за допомогою яких можна позначати відомості точки даних в ряду даних.

































Комментарии

Популярные сообщения из этого блога